THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

❤`❤`❤ LuV mE WiTh0uT pReJudIcE, tRusT mE wIth0uT fEaR, AcCepT mE aS wHaT aM i bE ❤`❤`❤

Norliza Binti Abu Bakar seperti nama yang tertera di ic. tapi saya lebih selesa dipanggil dengan "Liza". thats my name sejak kecil lagi. kt office i had my initial name 'nor'. in family they call me 'adik' coz im the youngest in the family. i had 3 brother & 1 sister. if u wanna know bout me, u can c in my profile. i already put there. well, hope anyone who know me will owez be wif me. terima saya seadanya... im not a perfect person. hope u enjoy wif my blog, my story & everything i wanna share wif all of u....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Monday, July 29, 2013

SenGkuAnG CaLiT

 
 
perghhh... dpt jga rasa
tpi x sesedap mcm zaman skool dlu
zaman skool dlu x yah ckp la
abes comot baju bila dpt
mslahnya bkn aku sensorang pla tu
sapa jelah yg makan
heheheh.... throwback zaman skool kot
kawan2 satu skolah smua comment mlm tdi lpas aku post
penangan ttang sengkuang
perghhh... mmg mabeles masa dulu
tpi yg aku mkn mlm tdi x best yg zaman dlu
rasa dia pya kuah tu x sedap
or kacang dia yg x best
entah lerr... aku pn x pasti
tpi mmg tekak ni x bole la nk accept
abes ttap abes sbb smbil jln2 makan
bgs ye x??
sllu harap stiap kali blk kpg akan jpa lgi mcm ni
dkat2 dgn area skool aku dolu2
haishhh.... suasana skool skrg dh x sama mcm zaman aku lgi
entah2 budak2 skrg pn dh x tahu apa tu 'sengkuang calit'
nikmat ok... sila la try & rasai
(kt umah rasanya ade kuah rojak.. bole la beli sengkuang nti. kita cecah2 mlm ni... heheheh...)
 
Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments: