THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

❤`❤`❤ LuV mE WiTh0uT pReJudIcE, tRusT mE wIth0uT fEaR, AcCepT mE aS wHaT aM i bE ❤`❤`❤

Norliza Binti Abu Bakar seperti nama yang tertera di ic. tapi saya lebih selesa dipanggil dengan "Liza". thats my name sejak kecil lagi. kt office i had my initial name 'nor'. in family they call me 'adik' coz im the youngest in the family. i had 3 brother & 1 sister. if u wanna know bout me, u can c in my profile. i already put there. well, hope anyone who know me will owez be wif me. terima saya seadanya... im not a perfect person. hope u enjoy wif my blog, my story & everything i wanna share wif all of u....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Wednesday, April 24, 2013

AuH t0 Me

x ada keje jerrrr...
tau la keje kt airport xkn sesenang jerrr dia anta aku pic jetplane kannn
cerrr bgi tiket free ke ape kerr
teruja gak aku nakkkk tgkkk
actually, 2-3 kali dh dia offer nk bgi aku tiket
tpi naik etihad la yerrrr
ckp jerrr nk prg mana...
if ade, ade la dia bgi kt aku
tapi aku x nk lgi la
xnk hutang apa2 dgn dia
tpi aku tahu, for sure dia nk aku prg jpa dia
ohhh no.... mmg x la kot
scaryyy.... tidak sama skli
if dia nk jpa, biar dia jerrr dtg sini
apa pn, thank u for the pic
dont forget my camel also...
hihihihi.... *hug*

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments: