THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

❤`❤`❤ LuV mE WiTh0uT pReJudIcE, tRusT mE wIth0uT fEaR, AcCepT mE aS wHaT aM i bE ❤`❤`❤

Norliza Binti Abu Bakar seperti nama yang tertera di ic. tapi saya lebih selesa dipanggil dengan "Liza". thats my name sejak kecil lagi. kt office i had my initial name 'nor'. in family they call me 'adik' coz im the youngest in the family. i had 3 brother & 1 sister. if u wanna know bout me, u can c in my profile. i already put there. well, hope anyone who know me will owez be wif me. terima saya seadanya... im not a perfect person. hope u enjoy wif my blog, my story & everything i wanna share wif all of u....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Monday, April 22, 2013

i$ hErE

wooottttt woootttt... hampir2 dpt
sket lgi sket lgi
ohhh x sabar
awal2 dh kena sound mlm tdi
"dont abandon me after u get the courier"
nk cari pasal aku ckp jelah aku abandon dia lps dpt
jahatnyaaa..... tapi lps tu aku dpt text yg buat aku sgt terharu
not to worry, i will not simply doin that
bcoz i already make a decision, i want stick with u
but, if 1 day u ask me to go...
i will go.... that time i will not look for u anymore
pleaseeee..... dont break my heart...
kita tggu dgn penuh kesabaran
katanya hari ni aku akan dpt courier tu
ohhhh.... me amorrrr
x sabar nk tgk ok
wlpn aku dh tau apa yg aku bakal dpt
sgt x surprise la org disana
knpa la perlu declare stiap smua tu
biar i x tahu kan bgs
for sure la dia insurankn btul x??
igt harga singgit 2 hinggit kerrr
haishhhhh.... bila aku calcute nilai utk smua barang tu, agak2 nya dh bole buat down payment umah or kete kot
or more than that...
who know?? kecuali org disana jerrr yg tau smuanya
aku sdri pn x tauuuuu.....
countin time.... i will text u when i get those thing
agak2 perlu ke aku nk update entry about barang2 yg aku dpt tu???
ermmmm.... nti org ckp riakkkk pla
tpi sesgghnya, aku x ada niat tu
aku cuma nk org tahu aku bhgia dgn apa yg aku ada
aku jga mampu bhgia...
dan aku x perlu ada sifat dengki, iri hati & stalker utk aku bhgia hingga ke hari ni
aku bhgia dgn apa yg aku ada
*full stop*

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments: