THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

❤`❤`❤ LuV mE WiTh0uT pReJudIcE, tRusT mE wIth0uT fEaR, AcCepT mE aS wHaT aM i bE ❤`❤`❤

Norliza Binti Abu Bakar seperti nama yang tertera di ic. tapi saya lebih selesa dipanggil dengan "Liza". thats my name sejak kecil lagi. kt office i had my initial name 'nor'. in family they call me 'adik' coz im the youngest in the family. i had 3 brother & 1 sister. if u wanna know bout me, u can c in my profile. i already put there. well, hope anyone who know me will owez be wif me. terima saya seadanya... im not a perfect person. hope u enjoy wif my blog, my story & everything i wanna share wif all of u....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Wednesday, April 3, 2013

eSkRim

ohhhhh nyummmyyyyy if dpt time2 panas
ni hari tu pya la
aku gi lunch dkat ice room senawang ni
perghhhh.... besttt siot layan eskrim dia
nyummyyyy & scrunchy sgla nya
rasa mcm nk gi mkn lgi jerrr nti
nk amik strawberry pla
ehhhh... kn ade lgi flavour yg aku x oernah try
amik yg tu jelahhh nti
hihihihi... ohhhh sejukkkkk
mcm dh aderrr je kt dlm mulut ni kannn
ohhhh.... me amorrr

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments: