THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

❤`❤`❤ LuV mE WiTh0uT pReJudIcE, tRusT mE wIth0uT fEaR, AcCepT mE aS wHaT aM i bE ❤`❤`❤

Norliza Binti Abu Bakar seperti nama yang tertera di ic. tapi saya lebih selesa dipanggil dengan "Liza". thats my name sejak kecil lagi. kt office i had my initial name 'nor'. in family they call me 'adik' coz im the youngest in the family. i had 3 brother & 1 sister. if u wanna know bout me, u can c in my profile. i already put there. well, hope anyone who know me will owez be wif me. terima saya seadanya... im not a perfect person. hope u enjoy wif my blog, my story & everything i wanna share wif all of u....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Friday, April 12, 2013

DenDenG BerLad0

inilah menu dendeng berlado tu... hiksss
presentation sgt ok
ade gak buatkn org berselera nk mkn bila tgk
price pn ok jerrr
set mcm ni bru Rm8.00
not include air yerr
air tu lain harganya
and sambal tu pedas kot
if siapa yg x tahan pedas jgn la gegedik nk mkn byk2
mcm aku, aku mmg suka mkn pedas
thats why la perut dh x tahan skg ni
ermmmm.... seperti yg dijanjikan
aku dh pn buat entry ni
so, jpa nex entry

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments: