THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

❤`❤`❤ LuV mE WiTh0uT pReJudIcE, tRusT mE wIth0uT fEaR, AcCepT mE aS wHaT aM i bE ❤`❤`❤

Norliza Binti Abu Bakar seperti nama yang tertera di ic. tapi saya lebih selesa dipanggil dengan "Liza". thats my name sejak kecil lagi. kt office i had my initial name 'nor'. in family they call me 'adik' coz im the youngest in the family. i had 3 brother & 1 sister. if u wanna know bout me, u can c in my profile. i already put there. well, hope anyone who know me will owez be wif me. terima saya seadanya... im not a perfect person. hope u enjoy wif my blog, my story & everything i wanna share wif all of u....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Friday, April 5, 2013

OraNge


ok... x pernah aku terfikir nk pkai shawl colour orange
entah mcm mana mlm tdi bole pula aku iron
kes nya aku ader blouse colour orange
bila match dgn shawl ni ok la
but that blouse look weird jerr
trus x der aku nk pkai
and blouse tu pn aku akan lipat msk dlm kotak jerr rasanya
i will look like a pregnant lady kot
ohhhh nooo.... mmg x k  pkai pya la
gilerrr ke aku nk kena kutuk
mmg serah diri namanya tu
apa pn... selamat shawl ni aku pkai dgn t-shirt hitam
pick & match jerrr... asal bole
hihihihi.... aku ade byk entry nk buat lgi ni
tpi tggu.... akan ade jga 2 or 3 lgi utk hari ni
if aku  ada keje nk buat la kan...

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments: