THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

❤`❤`❤ LuV mE WiTh0uT pReJudIcE, tRusT mE wIth0uT fEaR, AcCepT mE aS wHaT aM i bE ❤`❤`❤

Norliza Binti Abu Bakar seperti nama yang tertera di ic. tapi saya lebih selesa dipanggil dengan "Liza". thats my name sejak kecil lagi. kt office i had my initial name 'nor'. in family they call me 'adik' coz im the youngest in the family. i had 3 brother & 1 sister. if u wanna know bout me, u can c in my profile. i already put there. well, hope anyone who know me will owez be wif me. terima saya seadanya... im not a perfect person. hope u enjoy wif my blog, my story & everything i wanna share wif all of u....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Thursday, April 11, 2013

aYaM PenYeT

ayam yg kena penyet ke??
hahahah... if org x tau mesti org akan igt mcm tu
tapi bkn mcm tu la
ni nama utk satu menu dri indon
kt malaysia dh byk dh
well, ni kedai pertama yg ada dkat erea senawang
so, aku pn mencuba la
sedap jga la & price pn ok la
for set nasi ayam penyet yg mcm dlm pic aku tu price dia Rm7.00
ok kannn.... x ada la mahal sgt
ni yesterday pya menu
hari ni pya menu nti akan aku hupload lgi
sbbnya smlm test jerr dlu utk buat farewall hari ni
hari ni aku nk cuba 'dendeng berlado' pula
wait for nex entry ya...

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments: