THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

❤`❤`❤ LuV mE WiTh0uT pReJudIcE, tRusT mE wIth0uT fEaR, AcCepT mE aS wHaT aM i bE ❤`❤`❤

Norliza Binti Abu Bakar seperti nama yang tertera di ic. tapi saya lebih selesa dipanggil dengan "Liza". thats my name sejak kecil lagi. kt office i had my initial name 'nor'. in family they call me 'adik' coz im the youngest in the family. i had 3 brother & 1 sister. if u wanna know bout me, u can c in my profile. i already put there. well, hope anyone who know me will owez be wif me. terima saya seadanya... im not a perfect person. hope u enjoy wif my blog, my story & everything i wanna share wif all of u....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Tuesday, April 2, 2013

iDi0t u

ya Allah... x kan secara tetiba jerr kn smua ni nk jdi
tpi dh 2 kali ok kantoi dgn aku
xkn pula dia dh stay kt sini
dont ever ask me when once ago u are the most person i love so much but now the most person i hate
patut la aku berdebar-debar je hari ni
sempat lgi nk menjawab dgn aku tu kan
terasa mcm nk aje aku pijak kaki dia tau
pas tu pijak2 perut dia
if dia ada dkat depan aku la
mmg aku dh x tahu nk ckp apa lgi skrg ni
hati aku mmg sakit sgt2
sia2 jerrr smpi ke saat ni aku masih yakinkan diri aku sgla yg berlaku tu takdir
tapi yg sbnrnya itu adalah perancangan dorang
arghhhh.... rasa mcm nk santau jerrr
ya Allah.... aku masih ada pegangan agama lgi kot
cukup rasanya didikn yg mak aku bgi slma ni
haishhhh... knpa la kejam sgt dorang ni
mainkn hati & perasaan aku
thanks mr pilot coz u know how to make me calm
smpikn sggup call aku tu sdgkn dia tgh tido
sorry, disturb u
sdgkn i need someone to know what i feel that time
geramnya la haiiii.... camaner la nk tenangkn hati ni japppp
mmg aku tgh marah sgtt ni kottt
nasib aku tahu beberapa doa penenang hati
alhamdulillah.... aku masih jdi diri aku lgi

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments: