THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

❤`❤`❤ LuV mE WiTh0uT pReJudIcE, tRusT mE wIth0uT fEaR, AcCepT mE aS wHaT aM i bE ❤`❤`❤

Norliza Binti Abu Bakar seperti nama yang tertera di ic. tapi saya lebih selesa dipanggil dengan "Liza". thats my name sejak kecil lagi. kt office i had my initial name 'nor'. in family they call me 'adik' coz im the youngest in the family. i had 3 brother & 1 sister. if u wanna know bout me, u can c in my profile. i already put there. well, hope anyone who know me will owez be wif me. terima saya seadanya... im not a perfect person. hope u enjoy wif my blog, my story & everything i wanna share wif all of u....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Monday, April 1, 2013

EasTeR DaY


apa itu easter day??
aku pn tatau la utk apa diraikn hari ni
yg aku tau the egg they colour full with colours
dgn corak2 yg entah pape tu
but, it looks nice kot
smpikn aku rasa nk try buat jga that egg
mcm yg aku guna kt display pic atas ni la
cute is it?? heheheheh....
yg aku noticed tu dkat calendar comp aku la
kan favco ade kt australia
so dkat calendar tu mark -australia 'easter monday'
hurmmmm..... wonder!!
nk google jap la utk tahu disebalik easter day tu
if korang nk tau, sila google jga ok
*hug & kiss*

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments: