THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

❤`❤`❤ LuV mE WiTh0uT pReJudIcE, tRusT mE wIth0uT fEaR, AcCepT mE aS wHaT aM i bE ❤`❤`❤

Norliza Binti Abu Bakar seperti nama yang tertera di ic. tapi saya lebih selesa dipanggil dengan "Liza". thats my name sejak kecil lagi. kt office i had my initial name 'nor'. in family they call me 'adik' coz im the youngest in the family. i had 3 brother & 1 sister. if u wanna know bout me, u can c in my profile. i already put there. well, hope anyone who know me will owez be wif me. terima saya seadanya... im not a perfect person. hope u enjoy wif my blog, my story & everything i wanna share wif all of u....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers



Friday, April 19, 2013

Uk t0 MaLaysIa

surprise surprise.....
mmg btul2 surprise pn bila aku track parcel ni
terkejut dgn shipment details yg di declare oleh org disana
aku igtkn dia main2 jerrr
rupa2 nyer btul dia courier utk aku
satu hari aku sibuk fkirkn hal ni
smpikn aku pya keje pn entah kemana
haishhhh.... kacau ada perasaan mcm ni tau
semua ni u pya pasal la
dh x menentu perasaan selagi x dpt courier
gilerrr koooo!!
expensive & sgt berkualiti kot setiap barang yg dibagi tu
buatnya aku x dpt, courier service tu x btul
mau x meraung aku skjap
biar pn dia mmg x ada mslah tpi aku yg serba salah
ttang barang yg dia declare tu, akan aku hupdate nti yerrr
maybe esok atau bila2 aku senang aku buat la
x nk pula nti org ckp aku riak
tpi seriously aku x minta pn
tetiba org disana minta address aku
option sama ada house or office address
then my hp no & email
sdgkn dia mmg dh ada no hp aku
kalo x, mcm mna kami whatsapp slma ni kannn
itu jerrr yg dia minta
sbbnya yg detail lain2 dia pernah tya dkat aku sdri
so, mesti dia dh set dlm kpla dia tu
apa pn, tggu jelah parcel tu smpi dkat aku nti
ya Allah, risau pla rasanya....
ermmmmm.... kawan2 aku dh ngendeng2 nk ajerr
kata dorang sharing is caring...
mmg lerrr.... tpi smua tu utk aku ok
dh mcm dpt hantaran tunang pula smuanya...
serba satu.... heheheheheh....

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments: